Officespotting

Munkahely-turizmus

Kisirodak.hu

Spotterek

2010. január 01. 00:00

Spotter: gorondy

Szóval az úgy volt, hogy miután mind a ketten irodabérleti-szaktanácsadóként dolgoztunk, megvolt az a kiváltságunk, hogy beleláttunk más emberek mindennapjaiba, hol töltik idejük nagyrészét, milyen környezetben dolgoznak. Aztán jött az a kör email, ahol bőszen mutogatta mindenki, hogy a Google zürichi irodája mennyire különlegesen van berendezve. ’Hé, ilyen Budapesten is van!’ – gondoltuk, majd rá is mentünk a témára. Kiderült, hogy a cégek nagyon szívesen mutatják meg a nagyvilágnak, milyen környezetet biztosítanak az alkalmazottaknak. Az emberben amúgy is benne van egy egészséges kíváncsiság a függöny mögött zajló dolgokról, miért ne segítsünk egy kicsit ezen?

Tehát a spotterek:

Huszlicska Dávid

Hát én rossz gyerek voltam – értsd: ha valamit nem lehetett megtenni, azt megtettem. Ha valahova nem volt szabad bemenni, ott teremtem. Kiskoromban beosontam már egyaránt a főbérlő néni tárolásra használt zárt padlásterébe, egy elzárt antikvárium-szerű világba, illetve a környéken levő, szigorú belépési tilalommal ellátott golf-pályára is, ahol mintha életnagyságú makettben sétálhatott az ember a tökéletesen kialakított természeti elemek közt (már amíg észre nem vették). Ezek különleges és exkluzív helyek voltak, és zavart hogy normál esetben nem tapasztalhatom meg a látványukat, kizárólagos világukat. Az ingatlanpiacon töltött időm alatt sok érdekes és a publikumtól elzárt helyszín látogatásához volt szerencsém, de tudtam, számtalanul többet is találni, ha az ember igazán keresi. Mi elkezdtük keresni.

Ha hozzám ellátogatnál spottingolni, mit is fotóznál?

A kereskedelmi ingatlanbefektetési piacon dolgoztam 3 évet, ahol többek közt irodaházak, üzletközpontok, logisztikai bázisok és műemléki épületek eladásával foglalkoztam. Miután partnerségbe léptem Mátéval a kisirodak.hu megalapításában, arra dedikáltam magam, hogy vele közösen kiépítsem azt az online felületet ahova minden kisméretű cég fordulhat elsősorban irodájuk megtalálásához, másodsorban pedig egyéb gondjaikkal és kérdéseikkel. Tapasztaltuk, ahogy a nagyméretű cégek kiszolgálása és informálása magas színvonalon működik szinte minden téren – na mi ezt a színvonalat igyekszünk kiterjeszteni a kicsikre.

Gorondy Máté

Manapság ritka az olyan helyzet, mikor valaki önként beenged egy alapvetően zárt szférájába. Emiatt is szeretek nagyon stoppolni, hiszen semmi egyébről nem szól, mint hogy megpróbálod, kiállsz az út szélére, kérsz, és előbb-utóbb elvisznek. Útközben pedig össze vagytok zárva egy térbe, és csak rajtatok múlik, milyen mélyen ismeritek meg egymást. Valahogy ezt a tapasztalatot ültettük át az irodák-munkahelyek világára. És kiderült, hogy nem csak az autójukat osztják meg, hanem a munkahelyüket is szívesen bemutatják az emberek. Engem pedig nagyon érdekel, hogy más emberek mivel és hol töltik a napi 8-10 órájukat. Azt, hogy ezt még mások elé is tudjuk tárni, csak hab a tortán.

Hogy mit csinálok a hétköznapokban?

Alapvetően a főiskola óta irodákkal foglalkozom. 4 éves irodabérlettel kapcsolatos múlt után, a megfelelő referenciák birtokában úgy döntöttem, hogy a nagyvállalati kereteket ledobom magamról, és az internetet kihasználva, teljesen egyéni marketinggel, a megfelelő lelkesedéssel fogok bele egy saját vállalkozásba. Ehhez Dávid megfelelő partnernek bizonyult, így közösen megalapítottuk a kisirodak.hu honlapot, aminek a célja egyértelműen, hogy a kisméretű bérlőknek biztosítson nyílt utat a kiadó irodákhoz.

Az említett honlap mellett folyamatosan segítjük a cégeket, hogy megfelelő irodát találjanak maguknak, és a teljes irodabérleti folyamaton akár végigkísérjük őket. Referenciáink között ugyanúgy van 100 nm-es, mint 2500 nm-es bérlő. Ezzel kapcsolatban az elérhetőségeink alatt lehet keresni minket.

komment
Megosztás:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása