Bérlő: | CarnationGroup | |
---|---|---|
Bérlő profilja: | online ügynökség | |
Irodaház: | Dorottya Udvar | |
Alkalmazottak száma: | kb. 82 fő | |
Méret: | 726 m² |
Megvan a komoly hátránya annak, mikor tologatja az ember a tennivalókat. A CarnationGroupnál három hónapja voltunk fotózni, már akkor fejben összeállt, hogy miről is szeretnénk írni: független magyar cég, többnyire fehér falak, ötletes, kreatív megoldások. Aztán elkezdtük húzni az időt, minden fontosabbnak tűnt, mint a cikk megírása. Mostanra, amikor a poszt megjelenik, már sem a független jelző, sem pedig a fehér falak nem helytállóak.
Történt ugyanis, hogy a 15 éve ambiciózusán növekedő Carnationt - hasonlóan az iparágban tevékenykedő cégek többségéhez - felvásárolta egy nemzetközi óriás. A pár éve CarnationGroupnak átnevezett cég tehát április óta a Possible Worldwide részeként tevékenykedik a világ meghatározó digitális ügynökségeinek hálózatában.
Sok szimpatikus vonása van a CarnationGroupnak, de mégis kiemelnék egyet ezek közül: hiába dolgoznak a legmodernebb gépekkel egy alapvetően költséges iparágban, az irodájuk megújítását mégis saját erőforrásokkal végzik. A munkájukból adódóan is elég kreatív ember ügyködik náluk, így kézenfekvő volt, hogy a falak díszítését, a belső terek tervezését is maguk oldják meg. Az már csak hab a tortán, hogy a kivitelezéshez sem hívnak legtöbbször külsős szakembereket.
A nagy belmagasságból adódik, hogy az irodát felfelé kezdték el bővíteni. Az egyik meeting point egy lebegő kanapé szerepében simán az egyik falra került, de van a sarokban egy galériára költöztetett tárgyaló is. A legtöbb munkaállomás egy nagy, központi térben található, mindössze a legfelső menedzsment, a pénzügy és a K+F van egy kicsit elszeparálva. Az iroda két része között a konyha valamint egy közösségi tér található.
A cég emblematikus alakja Tóth Krisztián, CEO és Chief Creative Officer egy személyben, akinek személyisége nagyban meghatározza a mai Carnationt. A maga 38 évével számunkra rangidősnek tűnik a vállalatnál, de az biztos, hogy legalább annyira fiatalos, mint maga az iroda. Ahogy fotózzuk a céget, az ő irodájába is betérünk. Kölcsönösen érdeklődünk egymás tevékenysége iránt, eközben egy másodpercig sem érezteti velünk, hogy épp feltartanánk a munkájában. Pedig elfoglaltsága lehet bőven - a Group jelző ugyanis nem hiába került a Carnation neve mögé, hiszen már a Possible-höz való csatlakozás előtt is 3 országban volt irodájuk.
A munkahelyen érezhető egy enyhe geek hangulat, ami annyira nem meglepő, hogy az országban valószínűleg az itt dolgozók kapják meg legelőször a komoly tech kütyüket. Volt szerencsénk nekünk is pár percig használni a Microsoft új érintőképernyős asztalát, a Surface második generációját, de megmutatták nekünk a Google TV-jüket is. Valószínű ezek mind hétköznapi dolgok a Carnation háza tájékán.
Látogatásunk ideje egybeesik a havonta tartott palacsinta-délutánjukkal, amikor a cég 'nagyija' 100+ palacsintával kedveskedik a dolgozóknak. Ekkor látszik, hogy a közösségi terek is bőven ki vannak használva.
Egyébként rendkívül barátságos szinte mindenki, mesélnek sztorikat a cégről, élcelődnek egymással. A kétórás ottlétünk alatt látszik, hogy a munka mellett kellő figyelmet fordítanak a szellemi kikapcsolódásra is; ők is érzik, hogy korszakalkotó megoldások nem fognak olyan emberek fejéből kipattanni, akik szigorú korlátok közé vannak szorítva.
Ahogy az elején jeleztük, már a fehér falakról sem írhatunk, hiszen továbbra is szorgalmasak voltak a Carnation kreatív elméi, mára rengeteg korábban parlagon hagyott részt dekoráltak ki. Ha kíváncsiak vagytok, hogyan is néznek ki a CarnationGroup új díszei, látogassátok vissza a Facebook oldalunkra, rövidesen töltünk fel egy friss galériát.